Nytt forum

Nytt forum tas fram
Bennet
Site Admin
Inlägg: 17
Blev medlem: mån okt 28, 2019 10:21 am

Nytt forum

Inlägg av Bennet » mån okt 28, 2019 10:42 am

Som många har märkt har det gamla forumet inte fungerat så bra ett tag. Så har nu skapat detta nya forum och hoppas detta ska fungera bättre och utan större problem.
Kan tyvärr inte flytta det gamla forumet så blir att börja om på nytt så man måste skaffa en ny användare på det här forumet. Det gamla finns kvar men går inte att göra inlägg där längre och med tiden hoppas jag att detta forum ska bli lika bra som det gamla.

Beretta
Inlägg: 1
Blev medlem: ons okt 30, 2019 4:24 pm

Re: Nytt forum

Inlägg av Beretta » ons okt 30, 2019 4:56 pm

Toppen Bennet att du håller Ockelboflaggan i topp.

Bra jobbat!

// L-O

Bennet
Site Admin
Inlägg: 17
Blev medlem: mån okt 28, 2019 10:21 am

Re: Nytt forum

Inlägg av Bennet » tor okt 31, 2019 8:05 am

Tackar L-O
Är lite trist att överge det gamla forumet med tanka på allt som finns där , men nu när det nästan låg nere hela tiden så var det dags att göra något.
Är nybörjare på det här men hoppas forumet ska fungera felfritt och får göra lite ändringar eftersom

Användarvisningsbild
raketaren
Inlägg: 22
Blev medlem: mån okt 28, 2019 5:58 pm
Ort: Sundbyberg
Kontakt:

Re: Nytt forum

Inlägg av raketaren » fre nov 29, 2019 3:38 pm

Hej !
Jag tror att Du får göra mer reklam för nya Ockelboforumet . Det finns ju tom de som registrerar sig som ny medlemmar som inte
verkar vara spam. Dessutom verkar en hel del vara ständigt uppkopplade på gamla forumet och ändå inte flyttat över.
Föreslår att du skriver något på varenda ämne och hänvisar till nya forumet.

Bennet
Site Admin
Inlägg: 17
Blev medlem: mån okt 28, 2019 10:21 am

Re: Nytt forum

Inlägg av Bennet » lör nov 30, 2019 5:24 pm

Tycker det borde räcka med att det finns en tråd i gammal forumet som säger att detta nya finns. Skickade även ut ett mail till alla användare på det gamla forumet att detta forumet nu finns, bara hoppas alla fick det och vill bli medlem här istället.

Hittar ingen funktion där jag kan förbjud folk att bli medlem på det gamla forumet men har ändrat så att jag måste godkänna en ny användare och får då be snällt att dom registret sig här istället.

Bennet
Site Admin
Inlägg: 17
Blev medlem: mån okt 28, 2019 10:21 am

Re: Nytt forum

Inlägg av Bennet » lör feb 08, 2020 9:54 am

Har dykt upp en del skräpposter så ha nu ändrat så jag måste godkänna alla nya användare och hoppas det blir bättre efter det.

Skriv svar